Перейти до основного вмісту

Про мене

Барнінець Олена Володимирівна

Учитель історії та громадянської освіти

та 


Категорія: вища
Звання: учитель-методист
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук
Стаж роботи: 21 рік







Успіхи моїх вихованців

                                                               Друковані роботи:

1.          Барнінець О. В. Подолання труднощів під час застосування ігор на уроках історії у 7-8 класах / О. В. Барнінець // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – Бердянськ : БДПУ, 2010. – № 2. – С. 78–83.

2.           Барнінець О. В. Використання ігор на уроках історії у 7–8 класах. – Х. : Вид. група «Основа», 2011. – 141 с. 
3.           Барнінець О. Класифікація ігрових методів навчання історії з погляду компетентнісного навчання / Олена Барнінець // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко  Н. C (гол. ред) та інші]. – Умань : ПП Жовтий, 2011. – Випуск 3. – С. 14–21.
4.           Барнінець О. В. Методика організації та проведення ігор на уроках історії / О. В. Барнінець // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред. : Мартинюк М. Т.]. – Умань : ПП Жовтий, 2011. – Ч.
 1. – С. 14–21.
5.           Барнінець О. В. Оцінювання рівнів сформованості компетентностей в учнів під час використання ігрових методів на уроках історії / О. В. Барнінець // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – Бердянськ : БДПУ, 2011. – №
 1. – С. 29–34
6.           Барнінець О. В. Гра як засіб реалізації компетентнісного навчання / Барнінець О. В. // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін: науково-педагогічний журнал / [заг ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – Випуск 1. – C. 23
28.
7.           Барнінець О. В. Педагогічні засади використанні ігор на уроках історії у роботі з підлітками / Барнінець Олена // Методич
еские аспекты развития историко-правового образования на современном этапе: Материалы межвузовской научно-практической конференции. – Ялта : РИО РВУЗ КГУ, – 2011. – С. 1217.
8.           Барнінець О. В. Ретроспективні ігри як засіб формування предметних компетентностей учнів на уроках історії / О. В. Барнінець // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – Бердянськ : БДПУ, 2012. – № 2. – С. 28–34.
9.           Барнінець О. Формування предметних компетентностей учнів на уроках історії за допомогою тренінгових ігор / О. В. Барнінець // Збірник наукових праць Полтавського національного педагогічного університету ім. В. Г. Короленка. – Серія «Педагогічні науки». – Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2012 – Випуск 55. – С. 36–42.
10.        Барнінець О. Ігри як засіб формування предметних компетентностей на уроках історії / О. Барнінець // Теорія і практика запровадження компетентнісного підходу до навчання історії в школі : Наукова монографія / [за ред. К. Баханова]. – Бердянськ : БДПУ, 2012. – С. 217–243.
11.        Барнінець О. Застосування ігор як засобу формування предметних компетентностей на уроках історії / Олена Барнінець // Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтерент-конференції «Український науково-інтелектуальний простір: реалії та перспективи розвитку» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2012. – С. 71–73.
12.        
Барнинец Е. В. Формирование предметных умений как составляющей предметной компетентности на уроках истории / Е. В. Барнинец // Актуальные вопросы современной науки. – Новосибирск : ООО агенство «Сибпринт», 2013. – С. 77-87.   
13.        Барнінець О. В. Дидактичні ігри як засіб формування предметних умінь на уроках історії / Олена Барнінець // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2013. – № 4 (25). – С. 18–23.
14.        Барнінець О. В. Дидактичні ігри як засіб формування предметних умінь на уроках історії / Барнінець О. В. // Ігри у навчанні історії в школі: [упоряд. К. О. Баханов]. – Х. : Вид. група «Основа»,  2013. – С. 38-54.
 
15.        Барнінець О. В. Ігрова діяльність як засіб реалізації базальних потреб підлітків / О. В. Барнінець // Навчання, виховання та розвиток: Матеріали Всеукраїнських психолого-педагогічних Демиденківських читань. – Бердянськ : БДПУ, 2011. – С. 22–25. 
16.        Барнінець О. В. Методичні рекомендації щодо застосування дидактичних ігор для формування предметних умінь в учнів на уроках історії / Барнінець О. В. // Ігри у навчанні історії в школі: [упоряд. К. О. Баханов]. – Х. : Вид. група «Основа», 2013. – С. 55-65
17.        Барнінець О.В. Дидактинчі ігри на уроках історії. 6 клас. - Х. : ВГ "Основа", 2016. - 93 с
18.        Барнінець О.В. Рольова гра на уроці історії «Любецький сейм 1659 року» // Усе для вчителя / Барнінець Олена. – №4. – 2017. – С. 51-52.
19.        Барнінець О.В.  Особливості використання кейс-методу у навчанні історії в школах // Журнал «Історія та правознавство» / О.В.Барнінець. –  Серпень. –2018. – № 22-23. – С. 13-17.
20.        Барнінець О.В.  Історичні шахи з теми «Українські землі в к. 17-у п.п.18 ст»  [Електронний ресурс]. – Режим доступу :
 https://bit.ly/3ls07oj

21.        Барнінець О.В. Формування предметної компетентності здобувачів освіти у навчанні історії за допомогою кейс-методу // Науково-методичний посібник «Здобутки освітян Запорізького регіону – 2020».  Випуск 21.  Запоріжжя. : Статус.   2020.  С. 186-193.

22.        Барнінець О.В. Як легко запам'ятати дати під час вивчення історії. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://bit.ly/3LDgU25

23.        Барнінець О.В. Робочий лист як засіб розвитку критичного мислення на уроках історії [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://cutt.ly/awfsHce3



Коментарі