Барнінець Олена Володимирівна
Звання: учитель-методист
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук
Стаж роботи: 22 роки
Успіхи моїх вихованців |
Друковані роботи:
1. Барнінець О. В. Подолання
труднощів під час застосування ігор на уроках історії у 7-8 класах /
О. В. Барнінець // Збірник наукових праць Бердянського державного
педагогічного університету (Педагогічні науки). – Бердянськ : БДПУ, 2010.
– № 2. – С. 78–83.
2. Барнінець О. В. Використання ігор на уроках історії у 7–8 класах.
– Х. : Вид. група «Основа», 2011.
– 141 с.
3. Барнінець О.
Класифікація ігрових методів навчання історії з погляду компетентнісного
навчання / Олена Барнінець // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник
наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла
Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. C (гол. ред) та інші]. – Умань :
ПП Жовтий, 2011. – Випуск 3. – С. 14–21.
4. Барнінець
О. В. Методика організації та проведення ігор на уроках історії /
О. В. Барнінець // Збірник наукових праць Уманського державного
педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред. : Мартинюк М. Т.]. –
Умань : ПП Жовтий, 2011. – Ч. 1.
– С. 14–21.
5. Барнінець О. В.
Оцінювання рівнів сформованості компетентностей в учнів під час використання
ігрових методів на уроках історії / О. В. Барнінець // Збірник
наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні
науки). – Бердянськ : БДПУ, 2011. – № 1.
– С. 29–34
6. Барнінець О. В.
Гра як засіб реалізації компетентнісного навчання / Барнінець О. В. //
Теорія та методика навчання суспільних дисциплін: науково-педагогічний журнал /
[заг ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДПУ
ім. А. С. Макаренка, 2011. – Випуск 1. – C. 23–28.
7. Барнінець О. В. Педагогічні засади
використанні ігор на уроках історії у роботі з підлітками / Барнінець Олена //
Методические аспекты развития историко-правового образования
на современном этапе: Материалы межвузовской научно-практической конференции. –
Ялта : РИО РВУЗ КГУ, –
2011. – С. 12–17.
8. Барнінець О. В.
Ретроспективні ігри як засіб формування предметних компетентностей учнів на
уроках історії / О. В. Барнінець // Збірник наукових праць
Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). –
Бердянськ : БДПУ, 2012. – № 2. – С. 28–34.
9. Барнінець
О. Формування предметних компетентностей учнів на уроках історії за допомогою
тренінгових ігор / О. В. Барнінець // Збірник наукових праць
Полтавського національного педагогічного університету
ім. В. Г. Короленка. – Серія «Педагогічні науки». – Полтава :
ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2012 – Випуск 55. –
С. 36–42.
10. Барнінець О. Ігри як засіб
формування предметних компетентностей на уроках історії / О. Барнінець //
Теорія і практика запровадження компетентнісного підходу до навчання історії в
школі : Наукова монографія / [за ред. К. Баханова]. – Бердянськ : БДПУ,
2012. – С. 217–243.
11. Барнінець О. Застосування
ігор як засобу формування предметних компетентностей на уроках історії / Олена
Барнінець // Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної
інтерент-конференції «Український науково-інтелектуальний простір: реалії та перспективи розвитку» // Збірник
наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2012. – С. 71–73.
12. Барнинец Е. В.
Формирование предметных умений как составляющей предметной компетентности
на уроках истории / Е. В. Барнинец // Актуальные вопросы
современной науки. – Новосибирск : ООО агенство «Сибпринт», 2013. –
С. 77-87.
13. Барнінець О. В. Дидактичні
ігри як засіб формування предметних умінь на уроках історії / Олена Барнінець
// Історія і суспільствознавство в школах України: теорія
та методика навчання. – 2013. – № 4 (25). – С. 18–23.
14. Барнінець О. В. Дидактичні
ігри як засіб формування предметних умінь на уроках історії /
Барнінець О. В. // Ігри у навчанні історії в школі: [упоряд. К. О. Баханов].
– Х. : Вид. група «Основа», 2013. – С. 38-54.
15. Барнінець О. В. Ігрова діяльність як засіб
реалізації базальних потреб підлітків / О. В. Барнінець // Навчання,
виховання та розвиток: Матеріали Всеукраїнських психолого-педагогічних Демиденківських
читань. – Бердянськ : БДПУ, 2011. – С. 22–25.
16. Барнінець О. В. Методичні рекомендації
щодо застосування дидактичних ігор для формування предметних умінь в учнів на
уроках історії / Барнінець О. В. // Ігри у навчанні історії в школі:
[упоряд. К. О. Баханов]. – Х. : Вид. група «Основа», 2013. –
С. 55-65
17. Барнінець О.В. Дидактинчі ігри на уроках історії. 6
клас. - Х. : ВГ "Основа", 2016. - 93 с
18. Барнінець О.В. Рольова гра на уроці
історії «Любецький сейм 1659 року» // Усе для вчителя / Барнінець Олена. – №4.
– 2017. – С. 51-52.
19. Барнінець О.В. Особливості використання
кейс-методу у навчанні історії в школах // Журнал «Історія та
правознавство» / О.В.Барнінець. – Серпень. –2018. – № 22-23. – С.
13-17.
20. Барнінець
О.В. Історичні шахи з теми «Українські землі в к. 17-у п.п.18
ст» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://bit.ly/3ls07oj
22. Барнінець
О.В. Як легко запам'ятати дати під час вивчення історії. [Електронний
ресурс]. Режим доступу : https://bit.ly/3LDgU25
23. Барнінець
О.В. Робочий лист як засіб розвитку критичного мислення на уроках
історії [Електронний ресурс]. Режим доступу : https://cutt.ly/awfsHce3
24. Барнінець О. Розвиток критичного мислення учнів шляхом використання робочих листів на уроках історії. Педагогічні науки та освіта : збірник наукових праць ЗОІППО. Вип. XLVI–XLVІІ. Запоріжжя : СТАТУС, 2024. С. 14-21
Коментарі
Дописати коментар